LifeArt

Fotóról, zenéről, életről...

Magamról


Az orvostant hallgatom, a zenét tanulom,
a fotózást csinálom...
Egyikhez se értek

Címkék

valami véget ért

-Moravcsik- 2010.01.01. 14:43

Tegnap délután, amint az esti bulira készülődtem, azon gondolkoztam, milyen is volt ez az évem. Nehéz rá megfelelő jelzőt találni. Egy biztos: átlagosnak semmiképp sem nevezhető. Csúsztam a sulival, kórházas story és egyéb olyan dolgok, amikkel nem fárasztom a Kedves Olvasót (pedig a magyar ember nagyon szeret panaszkodni). Persze történtek jó dolgok is. Végre beléptem a DSLR tulajok egyre nagyobb táborába (ennyi idő után ideje volt), fesztiváloztam,fotóztam, doboltam, satöbbi satöbbi... De végül is 2009 nem volt túl pozitív.

Kérdezgettem a barátaimat is mit gondolnak az elmúlt évről, és Gábor mondott egy érdekes dolgot. Ő sosem azon gondolkozik ilyenkor, hogy mi az ami az óévben történt, hanem azon, min szeretne változtatni a következőben. Mi az amit meg szeretne csinálni, el akar érni. Őszintén szólva tetszik ez a kissé bakancslistás hozzáállás. Lírom, én min szeretnék változtatni.

Én bátorságot kérnék legfőképp. Bátorságot, hogy meg merjem tenni azokat a dolgokat, amiket már rég meg kellett volna tennem. Hogy azt merjem csinálni amit szeretnék, és ne azt amit mások szeretnének vagy akár el is várnak tőlem. Hogy értékesen éljek 2010-ben, és ne legyek én is olyan birka, mint sajnos sokan. Ne érdekeljen, hogy a birkák mit gondolnak rólam, de az értékes véleményeket, kritikát meglássam és elfogadjam.

Ezt kívánom Nektek is 2010-re. Legyetek bátrak úgy élni, ahogy szeretnétek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeart.blog.hu/api/trackback/id/tr551637057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaga15 2010.01.03. 09:48:20

Ámen. Lehet beújítok énis egy blogot, just for fun :D

Gaga15 2010.01.04. 13:27:40

Persze csak vicceltem, mik vagyunk mi? Birkák?
süti beállítások módosítása