LifeArt

Fotóról, zenéről, életről...

Magamról


Az orvostant hallgatom, a zenét tanulom,
a fotózást csinálom...
Egyikhez se értek

Címkék

téli ének

-Moravcsik- 2009.12.21. 20:18

Vártam már ezt az időszakot. Több okból is. Végig gondoltam, milyen jó lesz a karácsonyi bevásárlás. Nem kapkodok, végigjárom a boltokat, elidőzök a könyvesboltokban, forralt bort kortyolok, nézem a hóesést a benti melegből. Egy-két éve már nem volt igazi karácsonyom. A vizsgaidőszak mindig bekavar. Aztán valahogy mégsem úgy lett, ahogy elterveztem. A karácsonyi bevásárlásba egy fél nap alatt belefáradtam. Mert sietni kellett, hogy ne zárjanak be a boltok, mert hosszúak voltak a sorok a pénztárnál, nem pontosan azt kaptam amit szerettem volna és az ismerősök állandóan nyaggattak, hogy akkor szerinted ezt meg vegyem magamnak? A hó is később jött, és a forraltboros is bezárt, mire odaértem. Szóval egy fél nap elég volt a bevásárlásból.
A másik amiért vártam ezeket a napokat, mert gondoltam ha megjön a hó, a karácsonyi hangulat, a téma csak úgy hever majd minden felé, nekem meg csak az exponáló gombot kell nyomogatni és a képekkel sorra nyerem a versenyeket a World Press Photo-tól a BBC Wildlife-ig. Lassan elolvad a hó és még egy értelmes képet nem csináltam mostanság.

Ilyesmiken gondolkoztam délután, bambultam ki az ablakon, amikor észrevettem néhány jégvirágot az ablakban. Amilyen gyorsan kinyíltak, olyan gyorsan el is el is hervadtak, de mielőtt végleg eltűntek volna, sikerült néhány képet készítenem róluk. Íme:

 

 

Címkék: fotó hangulat

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeart.blog.hu/api/trackback/id/tr291614788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eriolhl 2009.12.29. 20:17:02

hát igen, sokszor nem megy könnyen, máskor meg véletlenül sikerül:)

jó ez a 2 kép, az elsőn inkább futurisztikus, a másodikon meg elég organikus motívumokat sikerült választanod, jó hogy így elkülönülnek.

üdv:laci

Muslinca 2010.01.07. 22:48:28

remek kis virágok! Erről jut eszembe, amh-n nézd meg Herr Seereiner A pop virága című képversét, és reá írt kritikámat!

neocitran 2010.01.09. 23:56:12

az alsó olyan, mint egy madár feje
süti beállítások módosítása