LifeArt

Fotóról, zenéről, életről...

Magamról


Az orvostant hallgatom, a zenét tanulom,
a fotózást csinálom...
Egyikhez se értek

Címkék

a kísérlet száma

-Moravcsik- 2009.12.04. 20:12

Az utóbbi időben elég hülye a monitorom. Néha gondol egyet és kékre aztán sárgára, végül zöldre vált a kép, és így kiszűr egy csomó színt. A pirosat példának okáért most sem látom. Ebbe vagy beletörődök, vagy elkezdem csapkodni amitől vagy magához tér vagy nem. Legrosszabb esetben megmakacsolja magát és végleg zöldre vált. Így majdnem semmire nem tudom használni.

A mai reggel azonban más volt. Jó húsz percre bejöttek a színek. Gyorsan le is csekkoltam, hogy minden rendben van e a bloggal, úgy néz e ki, ahogy szeretném. Nos nem. A színek teljesen megbolondultak. Minden kékben és lilában pompázott. Alapjáraton nincs bajom ezekkel a színekkel, de a címoldalon eléggé "gay"-nek hatott (remélem nem bántottam meg ezzel senkit). Hosszas keresgélés után át tudtam állítani a színeket (mint már említettem lövésem sincs, hogy mi mit takar a kódolásban, egyszerűen csak a blue és purple kulcsszavakat ismertem fel, valamint a color is ismerősen hatott), de végigondoltam a dolgot, és úgy döntöttem a blog egy darabig tesztfázisba kerül. Úgyanúgy fog működni (már ha ezt működésnek lehet nevezni), mint eddig, mindössze arra kérném a tisztelt olvasókat, ha látnak valami furcsát, ami bántja a szemüket, azt kérem komment formájában ide jelezzék. Leszámítva persze a helyesírási hibákat, a gagyi képeket és azt, hogy a postok szarok. Ezek nem a technikai részbe tartoznak. :) 

A "hivatalos indulás" úgyis január 1. lett volna. Remélem addigra megoldódnak a problémák. Legfeljebb LifeArt helyett GayStyle lesz a blog neve. Talán egy új monitor segítene... Itt jegyezném meg, hogy sem eme roncs, sem pedig a lapos monitorja (amin a képfeldolgozás végrehajtatik) nincs kalibrálva, ezért a fentebb említett gagyi képekért kéretik nem a fotóst szidni, hanem azt a barmot, aki nem kalibráltatta a kijelzőit (kivéve persze a komponálási és egyéb színkezelést nem érintő hiba, ilyenkor a fotós szidható, és ezt el is várom).

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeart.blog.hu/api/trackback/id/tr421574495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaga15 2009.12.06. 17:03:03

Szerintem nem buzis. Mármint én akárhogy erőltetem a szemem bármelyik gépen, én fekete alapon fehér betűket látok, zöld címkékkel. :) Különben ha a stílust nézzük akkor a szó ami eszembe jut, az az egyszerű. De nem baj, legalább letisztult és nem bassza az ember szemét a rikító háttér meg a csicsás gombok, és az olvashatatlan, amúgy nagyon trendi betűtípus. Akartam belinkelni más blogokat, de a faszom se fog reklámozni. Ha mindenképpen változtatni szeretnél majd, egyszer támadd le a gúglit és nézegess random blogokat, hátha ihletet kapsz belőlük. És nyugodtan lopj...a kutyát sem érdeklik a szerzői jogok. :D

Ja igen, káromkodásokat azért írtam hogy moderálhass már valamit. Cseréld ki őket valami cuki szavakra.

Gaga15 2009.12.06. 17:05:13

És tényleg hazaértem a film végére. :D

-Moravcsik- 2009.12.06. 17:56:49

@Gaga15: Először is: bármennyire szeretnéd, nem moderállak ki. :) Lusta is vagyok, meg amúgy is.
És most már tényleg nem buzis. De picit másképp nézett ki egy pár nappal korábban, de azt hiszem ezt megbeszéltük. :)
A szerzői jogokról nekem picit más a véleményem, de ez ismételten nem ide tartozik...
Szóval köszi, hogy benéztél. :)

Era212 2009.12.07. 19:41:28

Nekem kimondottan tetszenek a zöld színek, de ha lilában fog pompázni az is, fő a változatosság. :-)
süti beállítások módosítása