LifeArt

Fotóról, zenéről, életről...

Magamról


Az orvostant hallgatom, a zenét tanulom,
a fotózást csinálom...
Egyikhez se értek

Címkék

téli álom

-Moravcsik- 2010.02.13. 18:08

Tetszhalál. Az utóbbi időben talán ez jellemezte leginkább e blog hasábjait. Még csak rá se néztem, nemhogy postoltam volna. Ennek több oka is van, de, hogy hozzam a mások szerint önirónikus formám: a "lusta disznó vagyok" meghatározás lenne a legtalálóbb.

Hosszas (kb. fél év) nyugalmas életmód után visszatértem Szegedre az egyetemre. Beköltöztem a koliba, és ez eléggé felemésztette időmet. No nem a pakolás és költözködés, hanem maga a suli (jelent pillanatban még saját netem sincs, nem volt időm intézni). Nem ígérem, hogy ez később változna valamit, de majd igyekszem a délutáni/esti sziesztából a blogra fordítani némi időt.

Aztán érkezett felém egy felkérés is, hogy tervezzek meg egy honlapot, ami már csak azért is vicces, mert aki ismer, tudja, hogy annyit értek ehhez a témához, mint Polgár Jenő a szépirodalomhoz. Úgyhogy elvállaltam... :) Kell a kihívás. No nem, mintha kusza életem mindennapi rendszerezése nem jelentene elég fejtörést, de azt már unom. :) Kell a változás néha. Arról nem is beszélve, hogy pusztán a mindennapi teendők elvégzéséért nem fizet senki. :)

És ha még nem lenne elég, le is betegedtem. Semmi komoly, egyszerűen csak a legalapvetőbb dolgoktól ment el a kedvem, mint például kikelni az ágyból vagy reggelizni. (Ne értsétek félre, nem depressziós vagyok, egyszerűen csak megfáztam.) Így a blog még hátrébb került a "must do" listámon.

De lehet, hogy egyszerűen csak egy "lusta disznó vagyok"...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeart.blog.hu/api/trackback/id/tr441755311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gaga15 2010.03.01. 14:50:58

Hello apa, gondoltam már most szólok hátha a hét folyamán valamikor idenézel...hétvégén összejön az egész banda, előtte annak a fiúrésze, sörözünk és utána mindenki Retro. Gyere haza : D

Ja és én is megfáztam mint a qvaélet. Mindenhol zsepikbe ütközöm, ami elég gusztustalan. No minden jót.

kommandante 2010.03.26. 23:43:54

Hé apák! Megvan az első csillagom! :D

Gaga15 2010.04.18. 19:58:26

Gratula. Hétvégén meg is ünnepeljük mint annak a rendje :D
süti beállítások módosítása